گزارش تصویری : حلقه هنر ۳۰

148
0

پانزدهمین روز آذر ماه تریبون کارخانه هنر، طراحی و ساخت میزبان حلقه‌ی سی‌ام بود.
جمعیت حاضر در حلقه در ابتدا به تماشای انیمیشن پسر دلفینی نشستند. پس از آن با وقفه‌ای کوتاه جهت استراحت و پذیرایی محمد خیراندیش به ارائه‌ی اثر خود پرداخت.
خیراندیش با ارائه آرت‌بوک پروژه از فرآیند تولید کار و نقش اعضای مختلف بر روند پروژه گفت و با تاکید بر نقش تیمی بزرگ در ساخت پسر دلفینی، با توجه به علاقه و زمینه‌های هنری خودش بر روند خلق کاراکترهای داستان و طراحی شخصیت آن‌ها توجه ویژه کرد.
حلقه‌ی هنر سی‌ام با اتمام ارائه کارگردان انیمیشن، با حضور تهیه‌کننده اثر، محمدامین همدانی، کارشناس برنامه هادی محمدیان و مجری‌-کارشناس حلقه هنر، صادق لطفی‌زاده بر روی سن حلقه به گفتگوی تحلیلی رسید. در ابتدا سازندگان اثر، صنعت انیمیشن‌سازی را مورد توجه قرار دادند و از موفقیت انیمیشن در بازارهای جهانی سخن گفتند. در ادامه گفت‌وگویی حول محور تاثیر شخصیت هنرمند برای خلق اثر شکل گرفت و خیراندیش داستان پسر دلفینی را تبلوری از رویای کودکی خود عنوان کرد و این سوال مطرح شد که چگونه رویاها می‌توانند راه خود را در عرصه‌ی صنعت پیدا کنند. خیراندیش ساخت رویا برای کودکان را مهم‌ترین نقش اجتماعی خود عنوان کرد و اعضای حلقه به پرسش‌های گوناگون شرکت‌کنندگان حلقه سی‌ام نیز پاسخ گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *